Returpolicy


Sammanfattning av viktig information
  • 14 dagar för att påbörja returprocessen
  • 10 dagar för att behandla återbetalningar
  • kunder måste betala för returer
  • ingen återställningsavgift
  • Avbeställningar


Åh åh, hände något och du måste avbryta din beställning nu? Det kan du, kontakta oss bara på info@loferda.se med ditt ordernummer så tar vi hand om det (tillsammans med en 100% återbetalning). Du måste dock göra detta INNAN vi skickar beställningen - du kan fortfarande returnera paketet senare, men med extra kostnad för returfraktavgifter.

Returnera

Steg 1: Kontakta info@loferda.se med ditt ordernummer. Vi skickar dig ett svar med nödvändig information (t.ex. returadressen).

Steg 2: se till att dina varor uppfyller dessa returvillkor - inga tecken på användning, otvättade, originaletiketter bifogade.

Steg 3: välj en leveransservice som erbjuder en spårningskod. Skicka koden till vår kundtjänst när du skickar paketet. Du betalar för returfraktkostnaderna.

Återbetalning

Ok, ditt paket har kommit fram säkert! Vi tar en titt och om varorna uppfyller returvillkoren (se ovan), berättar vi de goda nyheterna via e-post.

Efter det kan det ta upp till 10 dagar att behandla din retur och återbetala dina pengar.

Skadade eller felaktiga varor?

Väntan är över, du river av omslagspapperet och kan knappt bärga dig - men vänta, det är något som inte stämmer!

Det kan vara en skada, fel storlek eller kanske en annan färg. Den vanligaste orsaken är helt enkelt den mänskliga faktorn - så vi ber om ursäkt och nu ska vi fixa det, eller hur?

Kontakta info@loferda.se inom 24 timmar efter att du mottagit paketet, tillsammans med ditt ordernummer och foton på problemet. Vi återkommer till dig så snart som möjligt och hittar en lösning som du är nöjd med.

Kontakta oss på

Telefonnummer: +31 6 42431745
E-post: info@loferda.se
Adress till
Loferda by MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o.
Gmajna 7, 1236 Trzin, Slovenien

Företagsnummer: 6988407000
Momsregistreringsnummer: SI84375493