Fraktpolicy
Viktig information
Senaste beställningsdatum: 12:00
Orderhantering: 1-2 dagar (måndag-fredag)
Ordergenomströmning: 6-7 dagar (måndag-fredag)
Alltid fri frakt
Du har lagt din beställning. Vad händer nu?
Först och främst får du ett bekräftelsemail med alla viktiga detaljer om din beställning. Detta e-postmeddelande är också en signal om att din order har kommit in i vårt leveranssystem och att vårt flitiga team har börjat arbeta med den.
I genomsnitt skickar vi beställningar inom 1-2 arbetsdagar (vanligtvis beroende på aktuell volym och även på vilken tid på dagen du gjorde beställningen).
När beställningen har skickats kommer du att få ett nytt e-postmeddelande med spårningskoden för din beställning. Därefter tar det vanligtvis cirka 6-7 arbetsdagar innan beställningen kommer fram - återigen beror detta på den aktuella volymen, din plats och några andra faktorer.
Avbeställningar
Har det hänt något och du behöver avbeställa din beställning nu? Det kan du, kontakta oss bara på info@loferda.nl med ditt ordernummer så tar vi hand om det (tillsammans med en 100% återbetalning). Du måste dock göra detta INNAN vi skickar beställningen - du kan fortfarande returnera paketet senare, men med extra kostnad för returfraktavgifter.
Skadade eller felaktiga varor?
Väntan är över, du river av omslagspapperet och kan knappt bärga dig - men vänta, det är något som inte stämmer!
Det kan vara en skada, fel storlek eller kanske en annan färg. Den vanligaste orsaken är helt enkelt den mänskliga faktorn - så vi ber om ursäkt och nu ska vi fixa det, eller hur?
Kontakta info@loferda.nl inom 24 timmar efter att du mottagit paketet, tillsammans med ditt ordernummer och foton på problemet. Vi återkommer till dig så snart som möjligt och hittar en lösning som du är nöjd med.
Försenade beställningar
Låt oss se - max 2 arbetsdagar för hantering, 7 för transport, vilket ger oss ett värsta scenario på 9 arbetsdagar när du borde ha paketet i dina händer.
Är du på dag 9 och har fortfarande inte fått något paket? Kontrollera först och främst spårningskoden. För det andra, ta minst 3 dagar till och om det fortfarande inte har hänt något, kontakta oss på info@loferda.nl - vår kundtjänst kommer att vidta omedelbara åtgärder.
Kontakt
Telefonnummer: +31 6 42431745
E-post: info@loferda.nl
Vår adress
Loferda by MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o.
Gmajna 7, 1236 Trzin, Slovenien
Företagsnummer: 6988407000
Momsregistreringsnummer: SI84375493